Påsken 2012/ Skovly camping
Side 1 af 1 • Share •
Påsken 2012/ Skovly camping
Her er der så åbnet en tråd hvor man kan komme med kommentarer om dette store stykke arbejde at Chano har gjort og det gode tilbud at han har fået indhentet til klubben.
Hvis de lever op til det at de skriver og vi kan få en aftale i stand med dem, ja så er det første indlæg til generalforsamling i 2013 allerede her:
Vi starter sæsonen hvert år oppe på Skovly camping.
Her kan man også komme med forhånds tilmeldinger så Chano ved lidt om hvor mange og i hvad at man overnatteri, om man har telt/campingvogn med eller man lejer hytte deroppe.
Hvis de lever op til det at de skriver og vi kan få en aftale i stand med dem, ja så er det første indlæg til generalforsamling i 2013 allerede her:
Vi starter sæsonen hvert år oppe på Skovly camping.
Her kan man også komme med forhånds tilmeldinger så Chano ved lidt om hvor mange og i hvad at man overnatteri, om man har telt/campingvogn med eller man lejer hytte deroppe.

HOJ- Admin
- Antal indlæg: 62
Geografisk sted: Lintrup, Sdr Jylland

Re: Påsken 2012/ Skovly camping
Tilmeldig til skovly
fra farre bliver vi
2 voksene
3 teenager
og 2 på 6 år
fra farre bliver vi
2 voksene
3 teenager
og 2 på 6 år

Royal star- Antal indlæg: 33
Geografisk sted: give

Medlemmer ikke medlemmer
Børn over 12 år: 25.- kr. 50.- kr.
Voksne: 60.-kr. 73.- kr.
Mit spørgsmål er (ikke medlemmer) for sådan, jeg læser det er det billiger ? -hvad er (ikke medlemmer) er det DCU medlemmer eller er AMERICAN VANS medlemmer ?
Syntes måske, når klikker ind på EGNE ARRANGEMENTER står det sådan, man kan misforstå det.
Finn.
Børn over 12 år: 25.- kr. 50.- kr.
Voksne: 60.-kr. 73.- kr.
Mit spørgsmål er (ikke medlemmer) for sådan, jeg læser det er det billiger ? -hvad er (ikke medlemmer) er det DCU medlemmer eller er AMERICAN VANS medlemmer ?
Syntes måske, når klikker ind på EGNE ARRANGEMENTER står det sådan, man kan misforstå det.

Lifestyle- Antal indlæg: 22
Geografisk sted: Varde
Som der står skrevet i den første linie: I behøver ikke at være medlemmer af DCU. Som bilklub finder jeg en løsning på det med campingpas, så det giver ikke problemer.
Medlem eller ikke medlem er jo underforstået medlemmer af klubben, men har nu rettet det så der ikke er flere at der misforstår det at der står
Medlem eller ikke medlem er jo underforstået medlemmer af klubben, men har nu rettet det så der ikke er flere at der misforstår det at der står

HOJ- Admin

HOJ skrev:
Medlem eller ikke medlem er jo underforstået medlemmer af klubben, men har nu rettet det så der ikke er flere at der misforstår det at der står![]()
Jammen nu ka en vestjyde som mig forstå det. Undskyld Hans Ove, hvis jeg giver dig overarbejde (he he)

Lifestyle- Antal indlæg: 22
Geografisk sted: Varde
Hellere have at folk kommer med en kommentar end at folk misforstår det at man skriver.
Så lækkert med noget input om tingene, disse modtages gerne, positive som negative.
Så lækkert med noget input om tingene, disse modtages gerne, positive som negative.

HOJ- Admin

påske.
tak til chano for et rigtig flot stykke arbejde, med at få SÅ god en aftale op at stå.
Vi, Pia og jeg, håber vi kan komme op og hilse på jer en enkelt dag, da der er lidt, både job og
andet, der gør sig besværligt lige netop der.
K.H. spiv & priv
Vi, Pia og jeg, håber vi kan komme op og hilse på jer en enkelt dag, da der er lidt, både job og
andet, der gør sig besværligt lige netop der.
K.H. spiv & priv

spiv- Antal indlæg: 43
Geografisk sted: bognæs - vestsjælland
1 stykke Astro med en mega lang campingvign, kun 6 meter, skal jo have det sådan at jeg kan strække benene ud når man sover

HOJ- Admin

Vil det sige en campingvogn der er en meter lang *GH*

Royal star- Antal indlæg: 33
Geografisk sted: give

Der er aftalt med Brovst us at vi mødes der Fredag klokken 1300

HOJ- Admin